De nieuwe website van Resco werd in Drupal gebouwd en is als dusdanig erg eenvoudig door de klant zelf aan te passen.
Deze site biedt wat de klanten nodig hebben: de juiste informatie over het gezochte product op een beknopte en gemakkelijk te vinden webpagina.
Het menu is een eenvoudige lijst van taxonomietermen. Als de kant een nieuw product wil voorstellen en dat een plaats wil geven onder een nieuw menu, dan moet hij gewoon aan dat product een nieuwe taxonomieterm toevoegen. Het menu wordt automatisch gecreëerd en elk product met dezelfde term verschijnt onder dat zelfde menu. Zo is het niet alleen eenvoudig om de site uit te breiden, deze manier van werken maakt de site ook overzichtelijk.
Het juiste product vinden kost niet meer dan 2 muiskliks dankzij Drupal CMS. Uiteraard is het ook mogelijk om op dezelfde eenvoudige manier nieuwe producten toe te voegen onder bestaande menu’s.Deze website heeft geen extra toeters en bellen nodig omdat die alleen maar de aandacht van het product zouden afleiden.
Resco is gespecialseerd in producten voor de veeteelt. Het verdeelt hoofdzakelijk voedingssupplementen voor gebruik in de veeteelt en is in de sector een bekende naam.