Voor Citrique Belge, een van 's werelds grootste producenten van citroenzuur, hebben we een nieuwe website ontwikkeld. Als Content Management Systeem (CMS) maakten we natuurlijk terug gebruik van Drupal met de nodige theming. Onze partner Nelson tekende voor het grafische ontwerp.
De site moet dienen als uithangbord voor wie meer wil weten over wat Citrique Belge doet, maar de kracht zit hem vooral in wat de gewone bezoekers niet te zien krijgen.
Achter de schermen, in het klanten-gedeelte van de website, werkt er o.a. een op maat geschreven Drupal module die automatisch PDF documenten importeert in de CMS. Het gaat om duizenden documenten die wekelijks aangevuld worden. Die PDFs worden automatisch geïmporteerd, gecatalogeerd en geïndexeerd per land, per product, per type document (met behulp van taxonomie termen)!
Voor de klantendienst en de kwaliteitsdienst van Citrique Belge is deze nieuwe manier van werken enorme tijdbesparend. De klanten van Citrique Belge zelf krijgen nu, na login, steeds de meest recente PDF-documenten te zien en kunnen deze ook zeer eenvoudig doorzoeken en terugvinden.