De website van Lollipopland draaide nog op een heel oude versie (1.7) van Joomla. Deze werd sinds 2012 niet meer werd ondersteund. Hoog tijd dus voor vernieuwing!
Om snel én budgetvriendelijk te werken is er voor de nieuwe website gekozen voor WordPress, met een aangekochte layout, die wij uiteraard hebben aangepast (kleuren, logo).
De klant heeft voor de nieuwe inhoud gezorgd en dankzij WordPress CMS heeft hij deze zelf kunnen invullen.
Op de nieuwe website van Lollipopland staan héél veel afbeeldingen om hun producten te belichten. Om te voorkomen dat de bezoeker overweldigd wordt door al die foto's is er gekozen om fotogalerijen per categorie te voorzien. De bezoeker krijgt zo op één pagina beknopt alle nodige informatie en als men meer foto's wil zien, kan dat via een rechtstreekse link naar de juiste galerij.
De website zit technisch eenvoudig in elkaar en toont waar WordPress goed in is, namelijk het presenteren van informatie zonder meer. Mede daarom is WordPress als CMS voor deze website de juiste keuze.
De website van Lollipopland draaide nog op een heel oude versie (1.7) van Joomla. Deze werd sinds 2012 niet meer werd ondersteund. Hoog tijd dus voor vernieuwing!
Om snel én budgetvriendelijk te werken is er voor de nieuwe website gekozen voor WordPress, met een aangekochte layout, die wij uiteraard hebben aangepast (kleuren, logo).
De klant heeft voor de nieuwe inhoud gezorgd en dankzij WordPress CMS heeft hij deze zelf kunnen invullen.
Op de nieuwe website van Lollipopland staan héél veel afbeeldingen om hun producten te belichten. Om te voorkomen dat de bezoeker overweldigd wordt door al die foto's is er gekozen om fotogalerijen per categorie te voorzien. De bezoeker krijgt zo op één pagina beknopt alle nodige informatie en als men meer foto's wil zien, kan dat via een rechtstreekse link naar de juiste galerij.
De website zit technisch eenvoudig in elkaar en toont waar WordPress goed in is, namelijk het presenteren van informatie zonder meer. Mede daarom is WordPress als CMS voor deze website de juiste keuze.